Fergus Burns, Nooked, rss marketing
Greg Reinacker, newsgator
Steve Olechowski, Feedburner
Scott Rafer, Wireless Inc. – tidligere med Feedster.
Dana VanDen Heuvel, Pheedo – ads for feeds
Elizabeth AlbrychtSpørgsmålet: Hvad bliver det hotte for RSS i 2006
Greg: Det vil forsvinde – det vil bare være der. Subscription vil ændre sig – blive nemmere.
Vi finder den information som vi vil have og den kommer til os. Og ingen vil tale om RSS – det vil bbare være der.
Fergus: Deling vil øges – og lokalisering af Rss-feeds – hvordan finder jeg engelske eller britiske feeds.
Måske med automatisk oversættelse.’
Dana: induvidualized RSS – iRss – er det nye, som kommer frem.
Scott: traditionelle medieselskaber vil søge at sælge deres ting på alle mulige måder, som de kan komme i tanke om.
Folk skal kunne tage et feed – og bygge noget nyt af dem – ind i nye teknologier.
Steve: indtil nu har indhold generet feeds.
men feeds – vil nu genere indhold på en side. Feeds vil genere nyt indhold på sitet.
Og atomic-delen af feeds vil blive mere fremtrædende.
Elizabeth: nogle exempler på brug af feeds i virksomheder
Greg: Et firma i Europa – vokset ved opkøb. Her har alle medarbejdere deres egen blog – og en reader installeret ., så de kan følge med i hvad hinanden skriver – og det har bragt firmaet tættere sammen. Folk lærer hinanden at kende.
Fergus: I Irland er der flere offentlige organisationer, der bruger feeds til at holde styr på nye bekendtgørelser, meddelelser etc.
…….zzzzzzzzz …..lidt kedeligt – nej, meget kedeligt:
Huh – Scott Rafer siger noget: Det vigtigste bliver nok at forbedre værktøjers mulighed for at lade brugeren overskue mange feeds. Det er svært hvis du har 100.
Mange tak for din gode dækning av Les Blogs 🙂
Pingback: Geico Car Insurance companies
Pingback: House Insurance Quote rate
Pingback: State Farm Auto Insurance policies