Hele dagen er gået op i røg på grund af en serverpark, der øjensynlig – siger mit firmas leverandør – ikke kan finde fejlen. Og det har stået på siden 9:30.

Det værste er, at der ikke bliver givet løbende beskeder, om at hvad der sker. Svarer til at sidde i en togvogn, der holder stille, og du så intet hører fra højtalerne om, hvad der sker – og hvornår man vurderer at være klar igen. Også et kvæk om; “vi ved ikke, hvornår vi kommer til at køre” er velkomment.

Følelsen af at “de” er ligeglade er altid hamrende frustrerende. Og det gælder så it-leverandøren her.: og Saxotech er navnet. I’m pissed – and entitled to be so!!!

6 Comments

  1. Men du er alligevel så flink at du vælger ikke at offentliggøre deres navn? Hvorfor dog ikke det, hvis de har fortjent at blive sammelignet med DSB?

  2. Jaa, Jacob – hvorfor nu være så bleeding flink? Så nu står navnet der: freakin Saxotech hedder det.

  3. Nu har de så givet forklaringen på timers nedbrud – fremkaldt af et vedligehold om natten:

    “problemet opsto i vårt cache cluster og selv om vi har flere cache servere som skal ta over når en server feiler gjaldt problemet samtlige cache servere, derfor ble konsekvensen nedetid på samtlige siter. Dette ble ikke fanget opp i natt når vi sjekket om alt fungerte da problemet først oppsto når morgentrafikken satte inn. ”

  4. Hvad er så problemet? Nu har du fået en forklaring. Er du så ikke glad igen? 😉

  5. Pingback: Buy Hartford Car Insurance

  6. Pingback: Direct Line Car Insurance

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.